Nabór Pracowników

Nabór Pracowników

Starszy referent

Samborzec, dnia 21.12.2018


ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SANDOMIERZU Z SIEDZIBĄ W SAMBORCU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

STARSZY REFERENT W DZIALE TECHNICZNYM
(nazwa stanowiska)

1. Wymagania niezbędne:

a) Wykształcenie wyższe, w szczególności Budownictwo lub Administracja
b) Minimum 2 lata stażu pracy w zakresie administracji, preferowany staż pracy w administracji publicznej

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw.
b) Znajomość rozporządzenia w sprawie znaków i sygnalizacji drogowej oraz szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz przepisów wykonawczych
c) umiejętność pracy w zespole,
d) niekaralność,
e) osoba posiadająca obywatelstwo polskie
f) nieposzlakowana opinia,
g) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
h) komunikatywność,
i) odporność na stres w obsłudze interesanta,
j) umiejętność zarządzania czasem,
k) sumienność,
l) samodzielność,
m) umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel
n) odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, zdolności organizacyjne.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zamówienia poniżej 30 tys. Euro (z wyjątkiem inwestycji i awarii )
2. Rozliczanie i obsługa inwestycji z udziałem środków unijnych
3. Przygotowywanie wniosków o płatność inwestycji drogowych
4. Wykonywanie sprawozdań okresowych, końcowych i po zakończeniu inwestycji
5. Przygotowywanie Harmonogramów składania wniosków o płatność
6. Przygotowywanie postanowień uzgadniających decyzje lokalizacyjne lub warunki zabudowy, uzgodnienia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
7. Uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej
8. Uczestnictwo w pracach Komisji Odbioru Robót Budowlanych
9. Uczestnictwo w pracach Komisji Opiniującej Projekty Techniczne
10. Uczestnictwo w Komisji Opiniującej Projekty Organizacji Ruchu
11. Opracowywanie umów i aneksów
12. Opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłaszanie przetargów i zamieszczanie dokumentacji przetargowej w Internecie
13. Roczne sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych
14. Przygotowanie dokumentacji z rozstrzygnięcia przetargów, sprawdzanie ofert
15. Przygotowywanie i wykonanie dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, pozwolenia na budowę oraz zawiadomień o zakończeniu robót budowlanych
16. Wykonywanie sprawozdań z wykonanych zadań (zadania wspólne
z gminami, środki powodziowe, remonty, itp.)
17. Przygotowywanie dokumentacji i rozliczanie dotacji rządowych prowadzonych inwestycji
18. Sporządzanie porozumień z gminami
19. Przygotowywanie decyzji oraz naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego
20. Przekazywanie zestawień opłat rocznych do działu księgowości na podstawie wydanych decyzji
21. Wystawienie not kwartalnych za zajęcie pasa drogowego (z tytułu umieszczenia reklamy)
22. Przygotowywanie decyzji lokalizacyjnych
23. Przygotowywanie decyzji na przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych
24. Prowadzenie ewidencji i archiwizacji projektów organizacji ruchu – uzgadnianie, opiniowanie
25. Uzgodnienia tras przejścia pielgrzymek, rajdów, wyścigów i innych imprez
26. Przygotowywanie zezwoleń na korzystanie z dróg w sposób szczególny
27. Przygotowywanie zezwoleń na lokalizację przystanków autobusowych i wiat, opiniowanie rozwiązań komunikacyjnych
28. Przygotowywanie zezwoleń na lokalizację ogrodzeń
29. Przygotowywanie umów użyczenia gruntu w pasie drogowym
30. Uzgadnianie tras i przygotowywanie zezwoleń dla przejazdu pojazdów nienormatywnych
31. Uzgadnianie (opiniowanie) projektów dot. Urządzeń lub obiektów w pasach drogowych
32. Odbiory pasa drogowego z tyt. Wykonanych robót, umieszczenia urządzenia
33. Uczestnictwo w Komisji Opiniującej Projekty Organizacji Ruchu
34. Przygotowywanie i przekazywanie wytworzonej dokumentacji na zajmowanym stanowisku pracy do archiwizacji zgodnie z obowiązującą „instrukcją archiwalną”
35. Wykonywanie poleceń służbowych bezpośredniego przełożonego wynikających z działalności ZDP
4. Zatrudnienie na pełny etat
5. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
– praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
– budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca w terenie.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 0 %
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny
b) życiorys – curriculum vitae
c) kserokopie świadectw pracy
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.
f) oryginał kwestionariusza osobowego
g) oświadczenie kandydata o niekaralności

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu, 27-650 Samborzec, Samborzec 199 lub pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.12.2018 (liczy się data wpływu do ZDP) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór do pracy

Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu po określonym powyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Dróg oraz na tablicy ogłoszeń.


Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1000.) oraz z ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2018.0.1260 t.j.).

 

 

Opublikowane przez: jan Kowalski | Autor: Katarzyna Parole | Data wprowadzenia: 2018-12-21 16:37:42.
Data wprowadzenia: 2018-12-21 16:37:42
Autor: Katarzyna Parole
ObowižEzuje od: 2018-12-21
Opublikowane przez: jan Kowalski
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
ZDP
ul. Samborzec 199
27-650 Samborzec
Kierownik Jednostki
Kontakt:
Tel: (0-15) 832-04-06
Fax:
e-mail: zdpsandom@poczta.onet.pl